Monday, May 17, 2021

Try to remember

 A painting inspired by a song called "Try to remember" by Brothers Four. I tried to remember my Septembers dating back to my younger years, like going to Hawaii on a boat at age 15, my school days as an art students, and a rock festival at the Diamond Head crater. I rode bicycle then and still do.

https://www.youtube.com/watch?v=LUZpjW7QHGo

私は15歳の時、ハワイに移住しました。夏休みに海を渡り、九月から高校に通い始めました。英語がさっぱりの状態で、良い思い出より、辛いことの方が多い時期が続きました。でもそんな時を今思い出すと、この歌の歌詞のようになります。私自身の九月をもとに絵を描きました。






No comments:

Post a Comment