Sunday, March 27, 2022

Shidare Sakura

 Sakura trees of all kind, including Shidare sakura, are in full bloom now in my town. So many flowers on the trees are offering to us such a pleasure of viewing. In return, I wanted to paint as many flowers as I could in this painting. My way of saying "Thank you" to the flowers.  私の町にはたくさんの桜の木があります。立派な枝垂れ桜も3本あり、数えきれないほど多くの花を咲かせ、私たちを楽しませてくれています。お返しに、私の絵もできるだけ多くの花を描きました。私流の桜の花に対する「ありがとう」です。



No comments:

Post a Comment