Tuesday, October 5, 2021

Preparation for the rebirth--sharing warmth

 As I get older, how I spend days until no more days come becomes a great concern. Making the others warm will make me warm in return. That is one way I like to spend my remaining days.

私は団塊の世代です。人生はだんだんと終わりに近ずいてきました。人生を終える前に、私が今まで身につけたおやさまの御教えが私の唯一の財産です。それを若い家族や他の人々に伝えるのが私の”終活”だと思っています。そんな気持ちをこの絵に託しました。





No comments:

Post a Comment